Op Stagemotor.nl kun je direct zoeken in 1.296 stages en afstudeeropdrachten op MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale stage of afstudeeropdracht en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Stagemotor.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Meewerkstage Customer Success in Rotterdam


Solliciteer direct »

Stage gegevens

Locatie(s) : Rotterdam
Branche : Automatisering | ICT | eCommerce
Land : Nederland
Geplaatst op : Maandag 16 januari 2017
Soort werk : » Administratief
» Communicatie / Marketing / Reclame / PR
» Callcenter / Customer service
» Receptionist(e) / Telefonist(e)
» Winkelwerk / Retail / Detailhandel
   
Mopinion

Omschrijving stageplaats

Vind jij internet, apps en klantbeleving interessant? Heb je een goede instelling en ben je goed in project management, online marketing en communicatie? Grijp dan nu de kans om jouw ervaring in de praktijk toe te passen bij ons jonge en enthousiaste team. Solliciteer op de functie als Stagiair(e) Customer Success:

  • 32-40 uur per week, in Rotterdam
  • Vanaf januari / februari 2017

Het bedrijf
Mopinion is marktleider op het gebied klantfeedback software in Nederland. Mopinion biedt een software platform voor het analyseren van klantfeedback afkomstig van websites en apps. Dankzij onze software hebben lokale en Internationale A-merken real-time inzichtelijk hoe klanten digitale kanalen zoals hun websites en apps ervaren. Mopinion werkt voor aansprekende bedrijven als Ahold, TomTom, Centraal Beheer Achmea, Microsoft, KIA, en SNS Bank.

Locatie
Onze hoofdlocatie is Rotterdam, bij Station Blaak. Mopinion is een snelgroeiende onderneming, opgericht in 2011. Ons team bestaat uit 15 enthousiastelingen.

Een typische dag….

  • Mopinion verleent haar bestaansrecht o.a. aan het faciliteren van waardevolle klantfeedback via websites en apps; jij struint dagelijks door ons platform om te checken of er op structurele basis feedback binnenkomt voor al onze opdrachtgevers en trekt aan de bel bij opvallende feedback of in het geval van afwijkende zaken.
  • Extra aandacht gaat uit naar klanten waarvoor we net live zijn gegaan. Staat en loopt alles goed? Is er input of feedback die we moeten delen intern om eventueel settings en/of feedback forms te tweaken? 
  • Tussen de bedrijven door help je de CS-Managers in hun taken, bijvoorbeeld door controle werkzaamheden uit te voeren (doorlopen en testen feedback forms en dashboards die worden opgezet) of door het interne (projectmanagement)systeem (Asana) bij te werken.

Uiteraard bieden we volop ruimte om aan je eigen stage-opdracht te werken en begeleiden we waar nodig.

Vereisten

 

Jouw profiel:

  • Student HBO: marketing, communicatie, economie
  • Secuur en resultaat- en service gericht.
  • Goede communicatieve vaardigheden. 
  • Pro-actief in doen en laten, aan een half woord genoeg hebben om in gericht actie te komen.
  • Je bent iemand die aanpakt en doorpakt net als de rest binnen ons bedrijf.

Affiniteit met projectmanagement, digital, klantfeedback & dashboarding:

  • Interesse in project- en timemanagement. Elke dag je acties scherp hebben en ondersteunend naar de Customer Succes Managers.
  • Sterke interesse in digital en mobile.
  • Ons Digital Analytics platform kent na een paar weken geen geheimen meer voor jou. Sterker nog, we verwachten dat je meedenkt hoe we het platform nog beter kunnen maken en continu kunnen verbeteren in ons werk voor onze klanten.

Overige vereisten:

  • Goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift.
  • Weet een groot empathisch vermogen te combineren met een grote dosis doorzettingsvermogen.
  • Je beschikt over een gezonde dosis humor (excessen op dit vlak hebben we al in huis).
   

Trefwoorden

marketing  online marketing  marketing communicatie  sales en marketing  internet marketing  marketing communicatie social media  online communicatie  digital marketing  
   
Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): » Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing | » Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie |
Stageperiode: onbekend
Stagevergoeding: in overleg
Startdatum: februari 2017
Soort stage:
» Meeloopstage
Rijbewijs noodzakelijk: nee
   
Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 
Mopinion is marktleider op het gebied van klantfeedback software in Nederland. Mopinion biedt een Software-as-a-Service oplossing voor het analyseren van klantfeedback afkomstig van websites en apps. Dankzij onze software hebben lokale en Internationale A-merken real-time inzichtelijk hoe klanten digitale kanalen zoals hun websites en apps ervaren. Mopinion werkt voor aansprekende bedrijven als Schiphol Group, Centraal Beheer Achmea, Microsoft, BMW, en SNS Bank.
   
Bedrijfsnaam: Mopinion
Plaats: Rotterdam - Waar ligt dit?

Nieuwe vacatures in je mail?

Dagelijks een overzicht ontvangen met
de nieuwste vergelijkbare vacatures?

E-mail: