Op Stagemotor.nl kun je direct zoeken in 1.118 stages en afstudeeropdrachten op MBO, HBO en WO niveau. Vind snel je ideale stage of afstudeeropdracht en solliciteer direct online!

Welkom bezoeker, heb je al een profiel op Stagemotor.nl? Klik hier om in te loggen. Heb je nog geen profiel? Klik hier om je aan te melden! Bent u werkgever? Klik dan hier!

Sales & Marketing stage VOD & TV in Hilversum

7 juli 2017
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Stage gegevens

Locatie(s): » Hilversum
Soort werk: » Communicatie / Marketing / Reclame / PR
» Commercieel / Verkoop
» Administratief
Branche: » Commercieel | Sales
Type stage:
»  Meeloopstage
Stagevergoeding: » 350
Land: » Nederland
   

Omschrijving stage

Hóe makkelijk is het tegenwoordig om een serie uit te zoeken op Netflix, en je vervolgens alleen nog maar zorgen te maken over hoe weinig zin je hebt om beneden je snacks te halen en je glas bij te vullen? Voor jou een luxe probleem, voor de afdeling VOD & TV de allerleukste job die er bestaat!

Omschrijving stageplaats

Vanuit een prachtig Herenhuis in hartje Hilversum, en op loopafstand van het station, brengen wij lokale en internationale speelfilms en tv-series op de Nederlandse en Belgische markt. Denk hierbij aan Fashion Chicks, Fissa, Homies, Hartenstraat, Penoza maar ook Brandweerman Sam en Thomas de Stoomlocomotief.

   

Vereisten

 

Functieomschrijving

De afdeling VOD (Video On Demand) & TV heeft JOU! nodig als stagiaire Sales & Marketing om deze series en films zo goed mogelijk in de markt te zetten. Jij moet de VOD-platformen, (zoals o.a. Netflix, Ziggo On Demand en Videoland) en de kijkers overtuigen om nieuwe films en/of series te kijken. Jij hebt dus een zesde zintuig voor trends en ontwikkelingen die de doelgroepen interessant vinden. Je zult meehelpen met het aanleveren van films en series aan de online platformen en richting geven aan de sales- en marketingactiviteiten voor deze producten. Daarnaast zijn zowel jouw interne als externe communicatieve vaardigheden formidabel!   

Wat verwachten wij van jou?

- Je bent een 2e,  3e  of 4e jaars HBO Student (Media & Entertainment Management / Media, Marketing & Publishing / Commerciële Economie / Media Informatie Communicatie)

- Je bent creatief, zowel in oplossingen bedenken als in leuke acties verzinnen voor nieuwe marketing stunts;

- Je weet wat de trends en ontwikkelingen zijn (Monica Geuze vinden we allemaal leuk);

- Je bent stressbestendig;

- Je kunt zelfstandig en planmatig te werk gaan en bent je bewust van deadlines;

- Je kunt zakelijk communiceren in het Nederlands en Engels;

- Je kunt informeel intern communiceren want er zijn alleen maar toffe collega’s;

- Ervaring met Adobe-programma’s zoals Photoshop is een pré.

 

Wat kun jij van ons verwachten?

- Een lekkere stagevergoeding

- Elke week de befaamde VRIJMIBO (vrijdagmiddagborrel)

- De leukste collega’s die je ooit gaat krijgen

Omschrijven deze punten jou precies en heb je zelf nog wat toe te voegen? Graag! Wij willen jouw mening en input maar al te graag horen.

Stuur een creatieve, overtuigende, goede sollicitatie incl. CV.

   

Trefwoorden

media  social media  entertainment  filmproductie  film  on demand  stage  marketing  marketing communicatie  online marketing  
   
Minimaal opleidingsniveau: » HBO
Studierichting(en): » Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
» Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Stageperiode: » 5 maanden
Startdatum: » 1 september 2017
Rijbewijs noodzakelijk: » Nee


Solliciteer direct »
   

Bedrijfsprofiel

 

Bedrijfsprofiel: Wij zijn een full-service mediabedrijf dat entertainmentcontent produceert, creëert en distribueert voor de totale markt, zowel B2B als voor consumenten. De entertainment tak brengt lokaal en internationaal aangekochte speelfilms en tv-series op de Nederlandse en Belgische markt. Onze dvd- en blu-ray catalogus liegt er niet om; Nederlandse series als Penoza en Overspel, BBC-series als Silent Witness en Waking the Dead, natuurdocumentaires van National Geographic en de welbekende bioscoopfilms Hartenstraat. Het ontwerpbureau geeft off- en online vorm aan die campagne. Concreet houdt dit in dat wij beeldtaal creëren, maar ook onlinestrategieën ontwikkelen. Bij Formats worden familiespellen gemaakt, voor een brede doelgroep. Dit doen wij met bekende licenties als Wie Is De Mol en Expeditie Robinson, maar ook ontwikkelen wij nieuwe spellen als 1 Minute en Boer’n Bluf. De kids-tak staat bekend om zijn kwalitatieve kinderproducten. Een sterke en brede catalogus met 130 films en tv-series, en daarvan afgeleide doeboeken, spellen en cd’s. Daarnaast hebben we meerdere productiebedrijven en treden we op als (co)producent van Nederlandse speelfilms en ontwikkelen wij TV formats. Het eerste project, de romantische komedie Hartenstraat, was al gelijk een groot succes en ontving een binnen één week de Gouden Film status en trok in totaal 400.000 bezoekers. De handelsonderneming bedenkt, maakt en vermarkt trendartikelen voor de speelgoed- en huishoudelijke markt. Een tv zender is de nieuwste toevoeging tot de groep. Wij zijn een ondernemende, nuchtere club, die handelt vanuit een realistisch beeld om voor alle partijen een winsituatie te creëren. Wij zijn goed in vorm, maar uiteindelijk gaat het om de inhoud die wij te bieden hebben.






Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?

E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Kandidaat:
Meld je gratis aan!
Werkgever:
Plaats gratis uw stage


Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Stagemotor en stem je in met ons privacybeleid.