1.161 stages en afstudeeropdrachten op MBO, HBO en WO niveau.



Stage Customer Journey Expert in training | € 300 p.m. | in Barneveld

11 juni 2018
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Stagegegevens

Locatie(s): Barneveld
Soort werk: Communicatie / Marketing / Reclame / PR
Branche: Automatisering | ICT | eCommerce
Type stage:
Meeloopstage
Stagevergoeding: € 300
Land: Nederland

Omschrijving stage

Wij zijn een ambitieus jong bedrijf gespecialiseerd in customer journey insights.

De producten van Customer Journey Experts geven inzicht in en benchmarken de omni channel performance van internationale retailers en merken. We doen dit in de volle breedte van de markt; van fashion tot food, waarbij we ook dienstensectoren zoals travel en banking bedienen. We werken met een smart en betrokken team van mensen met passie voor retail en (off en online) shopping, technologische ontwikkelingen en consumentengedrag.
Ons bedrijf bestaat nu ruim twee jaar en ons team wordt het komende jaar verdrievoudigd. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die deelgenoot willen zijn van onze ‘journey’ en helpen meebouwen aan ons succes. We zoeken eagere jonge mensen op vaste stage plaatsen, die werken in de rol van Journey Expert in training.

Onze Journey Experts zijn de spil in onze organisatie. Zij gebruiken state of art methodes en tools om de customer journeys te analyseren, de bevindingen te rapporteren en voortgang te monitoren in onze dashboards. Een Journey Expert in training ondersteunt de Journey Expert in de analyse, vertaalt bevindingen naar conclusies en in tastbare verbeteringsrichtingen in klantpresentaties.

De Journey Expert in training is daarnaast opgenomen in ons research and improvement team, dat continu, world wide zoekt naar nieuwe technologische toepassingen in shopping, naar ontwikkelingen in omni channel retail en in journey trends. De Journey Expert in training vertaalt met het team de bevindingen naar trendpresentaties en benchmark updates.

Tijdens de stage voer je de volgende werkzaamheden uit:

1. Analyse van omni channel customer interactie processen en customer journeys, volgens onze expert methodes.
2. Voorbereiden van klantpresentaties.
3. Regie op internationale koop en retour processen van producten.
4. Research activiteiten in merk-retail ontwikkelingen en naar trends in product categories zoals food, fashion, travel, banking, home&living, etc.


Vereisten

  • Als je bij ons stage loopt, dan ben je flexibel en open minded.
  • Goede Engelse taalvaardigheden en analytisch inzicht.
  • Interesse in user interaction, digitale technology en social media.
  • Je moet winkelen, zowel in winkels als online, zelf leuk vinden
  • Een flinke dosis zelfvertrouwen en de bereidheid om te leren en tevens kritisch te zijn op jezelf.
  • Het hebben van een internationaal referentiekader is een pre.

Wij bieden:

  • Een aantrekkelijke werkomgeving, waarin we je leren wat er in omni channel retail omgaat en waarin we je trainen onze methodes toe te passen.
  • Werken met internationale klanten verschaft je begrip over het commerciele speelveld van merken en retailers.
  • Coaching en begeleiding in het werk en bij een eventuele stageopdracht.
  • Flexibel werken op verschillende locaties. Kantoor vlakbij station.
  • Een stagevergoeding van € 300 per maand.

Interesse?

Solliciteer bij voorkeur via dit platform, via Stagemotor.nl. Op deze manier hebben wij direct inzicht in jouw (up-to-date) profiel en zullen wij z.s.m. contact met je opnemen!




Stagegegevens

Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Informatica | Computerkunde | Grafische Vormgeving
Stageperiode: 5 maanden
Startdatum: Per direct
Rijbewijs noodzakelijk: Nee
Solliciteer direct »

Bedrijfsprofiel

Wij zijn een ambitieus jong bedrijf gespecialiseerd in customer journey insights. Onze ambitie is het beste Customer Journey Analysis bedrijf te worden. De producten van Customer Journey Experts geven inzicht in en benchmarken de omni channel performance van internationale retailers en merken. We doen dit in de volle breedte van de markt; van fashion tot food, waarbij we ook dienstensectoren zoals travel en banking bedienen. We werken met een smart en betrokken team van mensen met passie voor retail en (off en online) shopping, technologische ontwikkelingen en consumentengedrag. Ons bedrijf bestaat nu ruim twee jaar en ons team wordt het komende jaar verdrievoudigd. Daarom zijn wij op zoek naar mensen die deelgenoot willen zijn van onze ‘journey’ en helpen meebouwen aan ons succes. We zoeken eagere jonge mensen op vaste stage plaatsen, die werken in de rol van Journey Expert in training.

Bedrijfsnaam: Customer Journey Experts B.V.


Bedrijfsnaam:

Customer Journey Experts B.V.


Op zoek naar een stagiair?

Plaats vrijblijvend uw vacature »


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?


E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Stagemotor en stem je in met ons privacybeleid.