897 stages en afstudeeropdrachten op MBO, HBO en WO niveau.



Customer Success Intern: Marketing & Operations stage bij startup in Amsterdam

30 januari 2019
Geplaatst:
Solliciteer direct »

Stagegegevens

Locatie(s): Amsterdam
Soort werk: Communicatie / Marketing / Reclame / PR
Branche: Overige
Type stage:
Meeloopstage
Stagevergoeding: In overleg
Land: Nederland

Omschrijving stage

Wij zijn:

 Een gefunde startup die het gebruik van deelvervoer wil stimuleren om zo een bijdrage te leveren aan het milieu en de leefbaarheid in steden. Met deelvervoer kunnen we de parkeerdruk in grote steden verminderen en leren we bewuste keuzes te maken in ons vervoer. Om duurzame mobiliteit te realiseren willen we deelvervoer toegankelijk en eenvoudig maken. We plaatsen multimodale hubs in wijken, zodat de bewoners via de app verschillende vervoermiddelen kunnen huren. Op de hub vinden ze (elektrische) auto’s, e-bikes en elektrische bakfietsen. De komende maanden zullen we nog meer aanbieders en locaties gaan ontsluiten via onze app!

Wat kan je verwachten:

Voor een marktconforme stagevergoeding werk je mee aan een duurzaam initiatief, waarbij gebruik gemaakt wordt van de nieuwste technologieën op gebied van software en mobiliteit. Test de nieuwe functies in de app door zelf met de e-bike of elektrische auto op pad te gaan. Je werkt in een jong en gedreven team en krijgt veel verantwoordelijkheid om zelf bij te dragen aan het succes. Het kantoor vind je op de Zuidas. Hier lunchen we elke dag samen en bedrijven we fanatieke sjoel-, dart-, pingpong- en tafelvoetbalcompetities

Wat verwachten wij van jou:

Als Customer Success Intern ben je volwaardig onderdeel van een klein, ambitieus team en verwachten wij een gezonde combinatie van enthousiasme, teamgevoel en een ondernemende geest. Je wilt graag aan iets bouwen en gaat hiervoor zelfstandig aan de slag. Je bent servicegericht, hebt een pragmatische werkwijze en je vindt het leuk om uiteenlopende uitdagingen aan te pakken. 

Wat ga je doen als Customer Success Intern:

Als Customer Success Intern werk je in een leuk en professioneel team van mensen met een brede set aan ervaring. Aangezien het nog in de kinderschoenen staat, krijg je alle mogelijkheden om jouw stempel te drukken. We hebben alvast nagedacht over jouw rol, maar willen graag met jou in gesprek om te kijken welke verantwoordelijkheden aansluiten bij jouw interesses en leerdoelen. Je helpt als Customer Success Intern mee waar nodig bij bij Marketing, Customer Service en Operations om onze startup tot een succes te maken.

Verantwoordelijkheden:

  • Opzetten van de evenementen, offline en online campagnes, rondom de nieuwe en bestaande hubs;

  • Activeren van klanten door middel van mailcampagnes, Facebook chatbots en push notificaties die jij zelf opzet;

  • Schrijven van content voor verschillende kanalen, gaat op pad met de camera en post berichten op Facebook en Instagram;

  • Zorgen voor heel veel happy customers! Sta onze users te woord via JustCall en Intercom en los met behulp van verschillende systemen (zoals de backoffice)  hun vragen op met een glimlach;

  • Verwerk en analyseer waardevolle klantfeedback, experimenten en data zodat we voortdurend ons product kunnen verbeteren;

  • Zijn alle e-bikes nog opgeladen, zijn de auto’s schoon? Neem regelmatig een kijkje bij de hubs om te zien of alles nog goed gaat.


Vereisten

Jouw profiel:

  • Most importantly: voor jou staat alle interactie met de klant centraal, evenals het opvolgen van actiepunten die hieruit voortkomen;

  • Je doet een HBO of universitaire opleiding, bij voorkeur in de richting marketing, communicatie of media;

  • Je bent vrijwel direct 4 of 5 dagen per week beschikbaar voor 4-6 maanden;

  • Je hebt een rijbewijs;

  • Relevante extra-curriculaire activiteiten, bijvoorbeeld een eigen blog of vlogkanaal, zijn een pre, maar ervaring is voor ons minder belangrijk dan jouw motivatie en sprekende persoonlijkheid;

  • Je hebt een onafhankelijke, zelfstartende werkwijze;

  • Je identificeert jezelf met de volgende waarden van de Hely-cultuur: enthousiast, flexibel, oplossingsgericht, initiatiefrijk, resultaat gedreven, en je hebt altijd een leuk verhaal te vertellen tijdens onze gezamenlijke lunch!

  • Je beheerst Nederlands en Engels in spraak en schrift op goed professioneel niveau.




Stagegegevens

Minimaal opleidingsniveau: HBO
Studierichting(en): Bedrijfskunde | Algemene Economie | Management | Marketing
Communicatie | Reclame | Personeel en Organisatie
Stageperiode: 5 maanden
Startdatum: Zo snel mogelijk
Rijbewijs noodzakelijk: Ja
Solliciteer direct »



Op zoek naar een stagiair?

Plaats vrijblijvend uw vacature »


Dagelijks vergelijkbare vacatures in je mailbox ontvangen?


E-mail:
Voor welke plaats wil je vacatures ontvangen?
Wat voor soort vacatures zoek je?

Voer je e-mailadres in om door te gaan met solliciteren:

E-mail:
Doorgaan met solliciteren »

Wanneer je doorgaat met solliciteren ga je akkoord met de algemene
voorwaarden
van Stagemotor en stem je in met ons privacybeleid.